Mun piti omistaa sunnuntai skräppäykselle, mutta toisin kävi. Olen jo jonkin aikaa miettinyt saisiko muovisista pakkausnauhoista punottua korin ja niinpä sit aloin sitä puuhasteleen. Eikä se ollutkaan ihan niin simppeliä kuin olin luullut. Aikaa meni n. 4 tuntia ja kynnet oli riekaleina. Mut periksi en antanut, kun kerran olin päättänyt yrittää ;) Ja ihan ok siitä korista tuli, vaikkakin aika pieni työmäärään nähden. Enkä oikeastaan vielä tiedä mitä meinaan korilla tehdä. Tulipahan kokeiltua ja uteliaisuuden nälkä tyydytettyä ;)

Näitä pakkausnauhojahan löytyy yleensä postipakettien ja mainosnippujen ympäriltä...ihan vaan vihjeeks jos joku haluaa alkaa kerään niitä ja kokeilla korinpunontaa ;)

Korin kaksi sivua jäi harvemmiksi, koska en varmaankaan tehnyt koria ihan oikein. Mulla ei ollut mitään ohjeita vaan sävelsin mututuntumalla. Moni olisi kyllä nauranut, jos olisi nähnyt minut äheltämässä ;) Pitäisköhän etsiä jostain ihan ohjekin ja katsoa miten se kori oikein kuuluisi näpertää... Joskohan nyt pääsisi vihdoin skräppäyksen pariin :)