Tällä kertaa Inspiroidu-haasteessa haettiin inspiraatiota luonnosta. Kun luin haasteen olin ihan tohkeissani, aivan ihana haaste =) Mutta sitten katselin valokuvia, eikä millään löytynyt hyviä kuvia. Kunnes postiluukkuun tupsahti lauantaina tilaamani valokuvat ja sieltähän niitä vaihtoehtoja sitten löytyi.

En tiedä käykö näin muillekin, mutta sain inspiraation kolmeen eri leiskaan ja sitten en alkuun saanut mitään niistä aloitettua, kun kaikki eri ideat pyöri päässä. Siinä mulla oli papereiden päällä irtonaisena valokuvat ja kaikenlaisia materiaaleja paperinpaloista koristekuvioihin, mutta en vaan osannut päättää miten toteuttaisin sivut loppujen lopuksi. Mutta tässä nyt se ainoa toistaiseksi valmiiksi asti ehtinyt haastesivu...Ne kaksi muuta luonto-leiskaa päätyy tänne sitten joskus ;)

Päätin jälleen käyttää vetoketju-ideaa (vetoketju on ruskea, vaikka näyttääkin mustalta) ja ratkaista siten eriväristen valokuvien ongelman. Valitettavasti tolla mun kameralla ei saa niin hyvää kuvaa, et näkyis noi valokuvat hyvin. Mutta siis olin kuvannut tuollaisia "hapsukukkia" tässä syksyllä (Valokuvat löytyvät kyllä minun blogistani, jos jotain alkoi kiinnostaan). Ennen kuin ne kukat muuttuvat tuollaisiksi hapsuiksi, niin ne muistuttavat voikukkaa (pitkä varsi ja päässä rykelmä keltaisia voikukan tapaisia kukkia). Tuli mieleen koulun biologian tunnilla todella kauan aikaa sitten kuulemani kasvinimi syysmaitikki. En kyllä ole varma onko kyseessä se oikeasti...Mutta kuitenkin noi tupsukukat ispiroivat tekemään tuollaiset koristeet valokuvien reunaan. Eli koristeet on tehty todella vanhasta nyöristä, mikä on taas tehty jostain luonnon kasvikuidusta.